torsdag 23 februari 2012

Jobbigt att jobba

Jobbet som vice Ekonomichef är jättejobbigt tycker Flisan. Nu förstår hon varför matte kan vara så trött på kvällarna ;)


Vi kom till jobbet kl.09:05. Vi hade några tjuvstopp på vägen när hon vägrade gå. Jag lyfte henne och bar henne bort från Jungfrugatan och då kom hon i gång. Väl inne på kontoret så sprang hon in mitt/vårt kontorsrum och direkt fram till sängen och viftade på svansen. Sedan sprang hon ut och hälsade på assistenterna som sitter i rummet intill, det var jättekul! Nu har hon sovit en stund och ligger i skrivande stund och biter på sitt tuggben. Om 5 minuter ska vi ut på en kort kisspaus i Humlegården. Husse kommer och hämtar Flisan vid 12-tiden.

2 kommentarer:

  1. Bara siffror,siffror,vilket jobb jag än pryar på,oh vad less jag blir,ingen action på mina jobb,skall försöka hitta ett mer aktivt ställe
    Flisan/Carin

    SvaraRadera
  2. Flisan kanske inte gillar Jungfrugatan, som den lilla prinsessa hon är kanske det blir att flytta till Strandvägen:)

    SvaraRadera