torsdag 16 februari 2012

Jobbet väntar på Flisan

Idag ägnade matte lunchtimmen åt att ställa i ordning Flisans arbetsplats. Jag hittade en väldigt fin säng som matchade kontorets matta perfekt. Jag klädde dynan med en fin fleecefilt och lät lite filt hänga över som matte kan bädda in Flisan med när hon ska sova. Jag köpte även några tuggben, godis, ett par matskålar och ett underlägg. Och lite bling bling så klart i form av en godisskål. Det blev väldigt fint om jag får säga det själv.

Här kommer Flisan jobba hårt

Och äta gott, eller i alla fall dricka vatten
Och lite guldkant, det ska vara kul att gå till jobbet


2 kommentarer:

  1. Jag och Flisan var på Lindas jobb idag. Vi stannade bara en liten stund så Flisan kunde kolla in sitt nya kontor =)

    Hon älskade sängen och var där mest hela tiden. Hon går upp och hälsar på folk när de kommer men över tid tror jag inte ens hon kommer att göra det ... är lite samma folk som går ut och in på Lindas kontor.

    Ska bli superspännande att höra om Flisans första försök på sitt riktiga jobb! Banken var inget för henne har hon sagt =)

    SvaraRadera
  2. På banken sov hon ju mest,undrar vad hon får för uppgifter på mattes jobb,från pryande finansvalp till vice ekonomichef??????????,kanske mer spännande???
    Carin

    SvaraRadera