tisdag 14 februari 2012

Inkallning

I dag kom husse förbi mattes jobb på lunchen för en lekstund med Flisan i Humlegården. Flisan blev jätteglad över att få träffa matte mitt på dagen, vilken bonus! Först blev det en promenad i Humlegården där vi även gick förbi hundgården och nosade på några hundar genom staketet. Däremot tycker vi Flisan är lite för liten eller framför allt ovan att släppa fri inne i hundgården bland ett tiotal okända hundar. Vi får öva oss lite först. Men vi gjorde några inkallningsövningar däremot. Matte ställde sig på ca 50 meters avstånd och ropade in Flisan. Hon kom som ett skott, duktiga Flisan!


Nu fick även Farmor Carin några efterlängtade rörliga bilder :)

4 kommentarer:

  1. Hoppsan! Inte så smart av pappa kanske.

    Flisan låg här på kontoret och sov men flög upp som en fjäder när jag tryckte på Play ... nu har hon sökt efter Mamma i varje rum =) Hon hörde hur hon lockade men nu verkar hon inte finnas någonstanns ... konstigt!

    SvaraRadera
  2. Smart husse!!!!!
    Carin

    SvaraRadera
  3. Vad har jag gjort!! Lika smart mormor, jag skulle ha läst kommentarerna först innan jag tryckte på play.Nu sitter hon här och ylar och jag får inte tyst på henne. Och Per som har gått till affären. Jag får gå ut med henne då så kanske hon glömmer:):)

    SvaraRadera