torsdag 16 februari 2012

Imponerande


Jag är så stört imponerad av både Per och Flisan. De kämpar för att lära sig olika kommandon och har även börjat ensamhetsträna på allvar. Jag tycker de är lika duktiga båda två. Idag gjorde Per det tredje längre försöket till ensamhetsträning. Förut har vi bara varit borta max 10 minuter. Idag var han borta i över 20 minuter. Flisan låg och halvslumrade när Per gick och tittade bara upp när han öppnade ytterdörren. När han kom tillbaka 23 minuter senare låg hon fortfarande kvar i sängen och hade inte rört sig ur fläcken - vi har filmbevis på detta.

Bra jobbat säger jag till "The Hometeam"

1 kommentar:

  1. Det gick verkligen superbra igår. Flisan får 100% godkänt!

    Jag har installerat ett program i min bärbara dator som använder den inbyggda web kameran som finns i den. Vi spelar in Flisan när hon är själv. Så mycket bättre än bara höra henne för man kan verkligen se att hon är avslappnad när hon är trots att hon är själv.

    Första passet gick jag när hon lekte, hon fortsatte leka medan jag var borta.

    Andra passet sov hon när jag gick och sov när jag kom hem ... hon klev inte ens upp när jag kom hem =)

    SvaraRadera