torsdag 26 januari 2012

Mattes hjärta slår

Och det gör såklart även Flisans. Jag måste erkänna att jag är lite smått nervös inför första besöket hos veterinären i morgon. Jag har en dag på mig att arbeta bort nervositeten för jag får ju absolut inte visa den inför Flisan. Det är ju bara en vaccinering, men ändå. Jag tycker inte om att gå till läkaren själv heller.

Det var planerat att Per skulle följa med för han är alltid lugn som en filbunke men nu blev han tvungen att återvända till Helsingfors i ottan och kommer hem först på fredag kväll. Så nu får matte skärpa till sig!

3 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra! Hon är en tuff tjej och det är bara en spruta. Vi tänkte också passa på att fråga om vad som behövs för att Flisan ska få ett pass samt hur länge det tar innan vaccinet börjar skydda.

    Det var synd att jag var tvungen att åka tillbaka i morse. Jag såg nästan fram emot det för att det ska bli roligt för Flisan när hon är vaccinerad så hon kan träffa andra hundar =)

    Kommer gå supermegamonsterbra!!

    SvaraRadera
  2. Inget att oroa sig för.Hon märker det knappt.
    Carin

    SvaraRadera
  3. Nu var det ju så då att Linda behövde inte gå ensam till veterinären för mormor var med. Och jag kan intyga att Flisan var jätteduktig.

    SvaraRadera