söndag 15 januari 2012

Favorit Lillan och Lena på besök

När får vi komma, när får vi komma?!
Aldrig har man varit så populär som när lilla Flisan kom till oss.
Lillan och Lena var några av de första besökarna och Flisan tyckte det var jättekul och spännande att få nya kompisar. Hon riktigt stilade framför kameran och showade med sina leksaker.

Flisan fick en fantastiskt fin filt i present som dessutom gjorde att hon sov i sin egna säng en hel natt. Det tackar vi alldeles särskilt för.

Flisan fick också en rulle med godisbitar i form av torkad blodpudding, oj vad uppskattat det var!
Lena hade med sig sin fina kamera och tog säkert två hundra foton av Flisan. Jag har redan fått ett axplock av dem och lägger ut några här. Den nya profilbilden på Flisan 10 veckor är tagen av Lena. Vilken fantastiskt vacker Whippet Flisan är!

Flisan hälsar att ni är välkomna tillbaka när ni vill.

Stilstudie med Lillan

Så här gott var det med blodpudding - kolla smilet

Så här glad blev Flisan över sin nya filt

Flisan visade sina färdigheter i trädgården

Sedan blev hon trött

Och sedan pigg och exalterad så hon av misstag bet i Lillans finger och missade tuggbenet



2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder av lilla Flisan, hon är verkligen underbart vacker.
    Men jag ser ju att jag måste ta på mig handskar när jag ska leka med henne.Jag tycker jag hör Lillan:)

    SvaraRadera
  2. Ajaj,mjölktänder kan vara vassare än vi tror.
    Carin

    SvaraRadera