tisdag 10 januari 2012

Hej då


I morse gick jag till jobbet och fick säga hej då till Flisan. Det var inget vidare...Nu gjorde vi ingen affär av det utan jag sa bara: - Mamma kommer snart. Hon var så upptagen av att ruska huvudet av sin nya älg så jag vet inte hur mycket hon märkte.

Nu är Flisan hemma med Per som jobbar hemifrån fyra dagar i veckan. Det kommer garanterat gå jättebra. Det är nog mer jobbigt för mig. Som tur är jobbar jag så nära så jag kan smita hem på lunchen och gosa med min favorittjej.

Flisan har skött sig exemplariskt i natt. Hon somnade ordentligt i sin egna säng men vaknade på natten och då blev hon upplyft mellan oss. Hon har sovit som en liten gris hela natten. I morse ville hon inte gå upp utan hon låg kvar och kuttrade som hon gör när hon har det riktigt skönt.

3 kommentarer:

  1. Jag och Flisan vinkade i fönstret då Linda gick till jobbet. Vet inte om Flisan förstod att det var Linda som gick iofs det är en bit ned men de första timmarna hemma har gått superbra.

    Vi har hunnit med en sväng i trädgården, lekt med älgis och ett livsfarligt mumintroll plus lite tandvård med en tugg pinne =)

    Just nu tar Flisan en tuppis i sin säng. Passar perfekt för nu ska jag ringa in till dagens första möte!

    SvaraRadera
  2. Jag tippar att Linda INTE kommer att jobba över ikväll:)

    SvaraRadera