måndag 23 januari 2012

Hönsmamma


Flisan är ju helt enkelt världens bästa valp. Men ändå kan jag inte sluta oroa mig. Gör vi rätt? Tycker hon om oss? Äter hon för mycket? Äter hon för lite? Tycker hon om oss? Bajsar hon tillräckligt? Tycker hon om oss? Borde vi öva mer på det här? Badar vi henne för mycket? Tycker hon om oss? Leker vi med henne för lite? Sover hon för mycket? Borde hon gå mer i koppel? Tycker hon om oss? Träffar hon för mycket folk? Träffar hon för lite folk? Tycker hon om oss?

Jag känner mig helt enkelt som en hönsmamma...

4 kommentarer:

  1. Ja du Linda, ska du hålla på så där och Flisan kanske blir 15 år, då kommer du bli ett vrak! :)

    /Lillan

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha. Helt normalt! Svaret är ja på alla frågorna. Annars hade du vetat det! Det är det som är att vara en riktig hönsmamma :) Så koppla av och njut!!
    Jag är ju i Stockholm nästan varje vecka (Kungsan) och skulle så himla gärna vilja hälsa på Flisan någon gång. Skulle det gå för sig? Du kan ju bara adda mig på Facebook om du vill så kan vi ta kontakt där. Om du vill alltså. :)

    SvaraRadera
  3. Klart hon tycker om oss =) Flisan håller på gå upp i atomer när Linda bara duschat och kommer ut från badrummet, lillsvansen går från öra till öra =)

    När jag kommer hem från Finland så viftas det lite med svansen och en snabb hälsning o sedan tillbaka till mamma ... är skillnad på folk och folk =)

    Jag tror Flisan har det bra, hon är en skön glad liten tjej som blir väldigt ompysslad.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Lillan.
    Ja du husse, överst verkar du inte stå på favvolistan, Linda verkar ha dig på andra plats likaså Flisan!!!!!!!
    Carin

    SvaraRadera