torsdag 1 december 2011

Veterinär


Att hitta en veterinär som vi litar på och som Flisan trivs med blir spännande. Det verkar vara en jungel där ute. En del älskar en klinik medan andra avskyr samma klinik. Uppenbarligen är det väldigt individuellt. Jag antar att vi får pröva oss fram. Det optimala vore att ha någon i närheten men valet får till att börja med styras av rekommendationer, därefter får vi bilda oss en egen uppfattning. Är det någon whippetägare som känner till någon bra veterinär mitt i Stockholm stad?

Jag har fått ett tips på en veterinär som låter väldigt duktig, henne ska vi prova, men fler tips mottages tacksamt.

1 kommentar:

  1. Den veterinärstationen vi var på med Vicky. Vad tyckte du om den. Men det finns säkert nån på Östermalm i närheten där ni bor. Jag har för mig att det ligger en liten nästan granne med er, eller kommer jag ihåg fel. Det är ju bra om det är i närheten. Ni får nog bilda er en egen uppfattning för folk tycker så olika om samma.
    Men fråga Lillan hon vet säkert nån bra.

    Mamma.

    SvaraRadera