tisdag 13 december 2011

Kokbok


Nu ska här bakas!

Jag älskar att laga mat men bakning är inte riktigt min grej. Men det ska det bli ändring på. Självklart måste Flisan få hembakat godis. Den här boken köpte jag på Hundmässan i söndags. Jag har bara bläddrat i den men den verkar bra. Bara bra ingredienser och inga konstiga eller läbbans köttprodukter.

Vi får se vilken som blir hennes favorit bland lever, kalkon, lax och tonfiskgodis.

Jag ska ge det ett försök i alla fall, blir det tråkigt håller jag mig till matlagningen så kanske Per får stå för baket.

5 kommentarer:

  1. Vilken fin bok. Gissa om jag ska kolla i den när jag kommer och sen blir det kopiering, ha,ha.

    Mamma.

    SvaraRadera
  2. Den där boken kommer Flisan att uppskatta!
    Lillan

    SvaraRadera
  3. Jag ska laga mat åt henne på Söndag eftermiddagar. Så hon får äta bra hela veckan =) Antagligen blir det en hel del rullande av köttbullar!

    Jag har aldrig riktigt bakat, möjligen som barn någon gång. Så det får nog bli en joint venture med Linda, i allafall tills jag kommer upp i fart!

    SvaraRadera
  4. Tyra har lovat att ställa upp som försöksdjur :)

    SvaraRadera
  5. Nelson och Igor har också erbjudit sig att vara provsmakare...dom börjar vara lite less på leversnax...

    Eva

    SvaraRadera