tisdag 27 december 2011

Flisan 7 veckor


Nu har Flisan hunnit bli drygt sju veckor gammal. Fortfarande minst i kullen men hon växer och blir större i sin egen takt. Idag väntar veterinärbesök så vi håller tummarna för att alla valpar är friska och krya. Det är några som hämtar hem sina valpar redan om två dagar när det precis har gått åtta veckor. Självklart är jag avundsjuk ;) Men det känns bra att Flisan stannar kvar hos sin Mamma Java i några extra dagar över Nyårshelgen i Ystad som säkerligen är lugnare än Stockholm.

4 kommentarer:

  1. Hon ser superfin ut, och nu har hon svansen böjd också =) heja Flisan!

    Vi ser så fram emot att få hem henne. Vi båda är lediga dagen efter hon kommer hem till oss så hon inte bara kan utforska lägenheten och trädgården utan får massor med tid även med oss.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du ska få hem Flisan snart!
    Jag bor också i Stockholm och ska nämligen också hämta en valp ur samma kull hos Maria nu på fredag! :-)
    Poker Face blir det för våran del men hos oss ska han få heta Leo.
    Det kanske kan gå att få ihop en liten lekdejt med de små syskonen framöver? :-)
    Maila mig om du vill: steele.sara@hotmail.com

    Mvh,
    Sara

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir Sara!
    Jag mailar dig på en gång :)

    SvaraRadera
  4. Vilken goding! :) Lura dig dock inte på att hon är minst i kullen, vi tog minsta hanen i kullen och han har växt till sig rejält nu vid 10 månader! :) Större än min äldre hane...

    SvaraRadera