måndag 12 december 2011

Liten börjar bli stor

Sådan mor sådan dotter

Nu är jag visserligen partisk men är inte lilla Flisan helt gudomligt fin?
Hon måste ju vara den finaste hunden som någonsin stått på två par tassar. För att inte tala om hennes mamma Java.

Nu börjar hon äntligen växa till sig lite. Även om jag bara sett henne på bild den senaste veckan så känns det som hon verkligen har tagit fart i växandet. Jag frågade Maria om hon fått raketbränsle och det har hon tydligen i form av Omega 3 fiskolja.

3 kommentarer:

  1. Hon har verkligen blivit större, nu ser hon ut som sina syskon gjorde för en vecka sedan. Kan vara så att Flisan fick en lite senare start när hon föddes lite mindre än de andra.

    Jag tror hon kommer likna sin fina mamma när hon blir vuxen =)

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig bild.Jag tror också att hon blir väldigt lik mamma Java när hon blir stor.
    Fast ska jag vara ärlig så tror jag nog att du är lite partisk, men bara lite:)

    Mamma.

    SvaraRadera
  3. Ja hon är ju onekligen väldigt söt men så liten. Kommer hon att hålla när jag ska lyfta och hålla i henne ;)
    Eva

    SvaraRadera