onsdag 21 december 2011

Flisans första Julklapp


I helgen träffade vi vänner och var och lyssnade på en Julkonsert i Kungsholms Kyrka. Efteråt åt vi en fantastiskt middag tillsammans på Bar Nomre på Odengatan i Stockholm, den kan jag verkligen rekommendera. Vid middagen fick vi en julklapp till Flisan, vilken överraskning! Väldigt fina skor, vi får se om Flisan kommer använda dem vid extremt väder.

Tusen Tack Micke och Caroline!

Jag har ju förstått att inte alla Whippets gillar skor, kolla här och observera de höga tasslyften, han ser nästan ut som en dressyrhäst:


2 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken skön video! :-D Håller med om att han trippar väldigt elegant.

    Man kan få samma reaktion med ett täcke. Första gången Aston fick på sig ett sådant blev han helt förlamad och vägrade gå. Det gick dock över väldigt snabbt. :-)

    SvaraRadera
  2. *andnöd*

    Ser så kul ut när de gör höga tasslyft. Antagligen bara en vanesak. På hundmässan träffade vi en kvinna som hade Greyhounds, de hade skor ganska ofta och hon sa att de tyckte det var skönt.

    Jag kommer faktiskt ihåg första gången jag såg en hund med skor, var när jag flyttade till Stockholm och såg en hund på en båt som hade det =)

    SvaraRadera