måndag 21 november 2011

Victoria Stilwell


Som den boknörd jag är så har jag nu ett mindre bibliotek hemma fyllt med hundböcker i alla varianter. Jag är särskilt imponerad av Victoria Stilwell för hennes lugna men bestämda sätt med hundarna. Flisan blir ju min första hund så det gäller ju att vara påläst.

Victoria Stilwell har skrivit boken Bli herre över din hund. I den här boken fick jag massor med konkreta tips och råd på hur jag ska sända rätt signaler till Flisan med de enklaste tekniker. Den innehåller massor med steg-för-steg anvisningar. Dessutom tillämpar hon mjuka metoder, det gillar jag!

3 kommentarer:

  1. Ja vi är riktiga bokmalar. Så självklart har Flisan redan en dedikerad bohylla där hon kan ha sina böcker =)

    SvaraRadera
  2. Victoria Stilwell är den enda som är värd att kalla sig dressör. Det bästa är att hon mest dresserar hundägaren:)

    Lillan

    SvaraRadera
  3. Ha,ha. Håller med Lillan,det brukar vara så att det är hundägarna som behöver dresseras.

    Mamma

    SvaraRadera