tisdag 22 november 2011

Hopfällbar matskål

En sådan här har jag köpt till Flisan. Det är en hopfällbar mat/vattenskål. Den kommer säkert väl till pass på utflykter och resor. Per och jag har alltid rest väldigt mycket. Det kommer såklart avta nu när Flisan välkomnas in i våra liv, men inte helt och hållet. Gör vi aktiva resor så tror vi att hon kommer stormtrivas. Både i alperna men också i stugan i Norrbotten. Vi får helt enkelt anpassa vårt resande till resmål där vi kan ha roligt alla tre. Det kommer bli väldigt spännande!

3 kommentarer:

  1. Perfekt för oss. Flisan kommer bli lite av en globetrotter =) Både stugan och vårt ständiga resmål alperna kommer passa Flisan super bra!

    SvaraRadera
  2. Typiskt, ensån var jag tänkt att köpa med mig för det hade jag inte hört att du nämt. Men det kommer säkert inte att gå och överraska er med nåt. För du kommer att köpa ALLT!!

    Mamma.

    SvaraRadera
  3. *kiknar*

    Sorry, men jag har bestämt att jag inte ska köpa några fler leksaker :)

    SvaraRadera