tisdag 24 april 2012

Matvägran?


Jag vet inte vad det är med Flisan idag men hon har ingen aptit. I morse när jag ställde fram maten ville hon inte ens smaka på den: kycklingfilé, ris, grönsaker och lite foder.

Jag tog med mig hennes frukost till jobbet och tänkte att hon säkert äter när hon har piggnat till, men icke! Hon var framme och tog ett par bitar men lät resten stå.

Efter lunchpromenaden så ställde jag fram en ny portion av samma mat och då åt hon lite grann, alltså väldigt lite. Hon har druckit men inte särskilt mycket, mindre än vanligt. Nu blir jag såklart orolig :( Men jag tycker inte att hon verkar må dåligt. Hon verkar visserligen trött men det kan ju vara av att hon inte äter. Hon har bajsat två gånger i dag så det verkar inte vara något problem.

Ska jag oroa mig eller väntar hon bara på leverpastejen?

1 kommentar:

  1. Jaha och nu var hon lös i magen när jag var ute med henne precis...

    SvaraRadera