torsdag 1 november 2012

Whippetwear

whippetwear.com har de mest fantastiska täcken till whippets. Nu ska jag ta och beställa ett tjockt fleecetäckte till Flisan, ett supervarmt vintertäckte och en snood som man drar över huvudet. Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder men gå in på deras hemsida så får ni se själva. Jag har läst några uttalanden från köpare här i Sverige som är supernöjda. Men smakar det så kostar det!

Fleecetäcket heter "pony" och jag tänker välja färgen "wine"
Vintertäcket heter "alfresco" och jag tänker välja färgen "steel"
Snooden heter "snood" och jag tänker välja färgen "jet"


Nu gäller det bara att Fröken Flisan är lite mer samarbetsvillig med måttbandet. Jag har mätt henne 5 gånger i veckan och alla gånger har jag fått olika mått. Det har diffat på flera centimeter. Snart börjar jag kalla henne för ostbågen.

1 kommentar:

  1. Täcket Alfresco verkar vara väldigt varmt och skönt, men jag skulle nog föredragit royalblue om jag var Flisan säger Albin. Men jag behöver som tur är inte nåt sånt,jag håller värmen själv jag. Puss,puss.

    SvaraRadera