torsdag 1 november 2012

Hönsmamma..?


Idag är Flisan tillsammans med sin dagmatte Viktoria för första gången. Flisan var med mig på jobbet på förmiddagen och sedan gick vi hem på lunchen. Flisan tyckte att detta var väldigt konstigt. Hon tittade på mig precis som att hon sa: -Matte, dagen är inte slut än, vi måste jobba en stund till innan vi får gå hem. Väl hemma så tog det bara några minuter innan det var dags för Viktoria att komma tillsammans med sin hund Fluff.

Flisan blev jätteglad när de kom! Hon gjorde några känguruhopp som hälsning till Viktoria och sedan satte Flisan och Fluff igång och leka på en gång.

Matte och Viktoria gick snabbt igenom rutinerna och sedan gick jag utan att göra något väsen av mig. Som jag nämnde tidigare så har jag stort förtroende för Viktoria och jag tror allt går jättebra. Men mobilen ligger bredvid mig här på skrivbordet utifall att ;)

1 kommentar:

  1. Nog kommer det att gå bra för Flisan,matte får nog svårare att koppla av till att börja med.
    Ca

    SvaraRadera