fredag 30 november 2012

Julens bästa trio

Julens i särklass bästa trio består av de fyrbenta. Det ska bli så kul att fira jul tillsammans och Flisan längtar så efter sina kompisar men kanske lite extra mycket efter Mormor. På julafton blir vi nio personer och tre hundar. Nu får vi hoppas att hundarna kommer överens med det är jag inte det minsta bekymrad över. Har ni sett vilken annorlunda mix på kompisgänget. Alla tre har så klart olika personligheter, stilar och finesser. Gemensamt för dem alla tre är att de är otroligt älskade av sina mattar.

Julens trio:

Flisan
 Albin
Gloria

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli den bästa julafton nånsin tror jag och mamma. Vi längtar så. Och det ska bli extra roligt att träffa Gloria som man har hört talas om så mycket men aldrig fått träffa.
    Vi räknar dagarna här i Arvika. Och jag är så avundsjuk på Flisan som får leka i snön, här har vi inte fått nån snö än. Jag väntar varje dag på att den ska komma, för snö är det bästa jag vet. Hoppas det blir mycket snö till jul.
    Puss,puss från Albin och Mormor.

    SvaraRadera
  2. Mormor kanske skulle skulle ta en tur utanför Arvika. I Mangskog har vi minst 1 dm snö

    SvaraRadera