torsdag 1 mars 2012

Utvärdering


En sådan här hund - Coton de tuléar - lekte Flisan precis med i Humlegården. Flisan har upptäckt att jobbet som vice Ekonomichef tar sig, det är inte så tokigt trots allt.

Hennes utvärdering lyder så här: - Jag får ju gå ut ganska ofta och leka, äta god mat och hälsa på snälla kollegor. I bland är det lite långtråkigt men då gömmer matte godis i grisen och då blir det kul igen. Det blir inte lika mycket gos som tidigare men matte brukar lyfta upp mig i knät så jag får vara med vid skrivbordet och då passar vi på att gosa lite samtidigt. Sedan ser jag alltid till att supergosa med matte på kvällen i stället.

3 kommentarer:

  1. Hmmmmm,men husse då,när supergosar du med honom??
    Carin

    SvaraRadera
  2. Hej Farmor Carin

    Husse gosar jag mest med på morgonen i sängen. Han är mycket varmare än matte och det gillar jag, speciellt på morgonen. Sen är husse världens bästa på att leka, mycket bättre än matte.

    Hälsar
    Flisan

    SvaraRadera
  3. OK,vi hörs
    Carin

    SvaraRadera