fredag 1 juni 2012

Husse anordnar hunddagis

Hipp Hipp Hurra sa Flisan i morse när hon vaknade. I dag kommer nämligen Bettan Bus på eftermiddagen. Husse ska vara hundvakt åt Bettan när mattarna Linda och Linda är på jobbevenemang på eftermiddagen och en bit in på kvällen.

Det blir ett litet hunddagis hemma till Flisans stora glädje. De ska träffas i trädgården och leka lite sen blir det lek och mys hemma i lägenheten. Vädret är ju inte det bästa idag men det går nog alldeles utmärkt ändå.

Bästisarna

2 kommentarer:

  1. Hej! Här ser jag minsann ett halvsyskon till min Zid :) Vad kul! De skiljer ju bara en månad mellan dom också. Vad fin hon är Flisan! /Sandra och Zid.

    Ps. Du inspirerade mig till att starta en blogg, så jag startade upp en jag med :) Sorry om jag härmade dig lite med utförandet. Du får säga till om du vill att jag gör om.

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra
    Vad är det för länk till din och Zids blogg? :)

    SvaraRadera