måndag 13 augusti 2012

Jippiiiiii

På Lördag kommer Mormor och Albin på besök. Åh vad roligt vi ska ha säger Flisan! Förhoppningsvis så har det mesta av Flisans valpighet försvunnit vilket jag tror Lillan och Gloria kan intyga. Lekfull så det räcker är hon däremot fortfarande.

Vi har lite planer på vad vi ska hitta på. Dels ska vi ut i svamp- och bärskogen allihopa och sedan tänkte vi ta med Mormor och Albin på hundcaféet "Himmelska hundar". Det blir nog spännande. Det blir första gången för Flisan också. Självklart blir det några härliga promenader på Djurgården och kanske en medtagen kvällsfika till skogen "Stora Jakten".

Albin med sin lejonman

2 kommentarer:

  1. Ha en skön helg o hälsa!
    Carin

    SvaraRadera
  2. Oj vad kul det låter, hoppas att vädret håller i sig medan vi är där.Hundcafé, jo jag tackar jag, det ska bli en upplevelse för både mig och Albin.
    Jag tror säkert att Albin har mer överseende med Flisans lekfullhet nu, han är ju van Tuffis, därav namnet.Vi längtar båda två.

    Mamma.

    SvaraRadera