måndag 17 september 2012

Vi lever!


Hela familjen Eriksson lever, vi lovar. Just nu har vi dock svärmor/farmor Carin på besök för att underlätta vårt liv. Vi har haft en jobbig tid på alla sätt och vis och bloggen har tyvärr blivit lidande. Husse har börjat nytt jobb och inte kunnat jobba hemifrån som tidigare. Detta har lett till att Flisan har haft många långa och jobbiga dagar OCH kvällar på mattes kontor.

Utöver detta så har Flisan varit magsjuk och det höll i sig i flera dagar och hon åt ingenting. Nu är hon frisk från detta men vi blev lite oroliga en stund och tänkte ringa till veterinär Ylva Trygger om det inte gav med sig.

Just nu är husse i Indien och jobbar och kommer hem först på onsdag då han varit borta i 10 dagar. Detta mitt i mattes månadsbokslut då hon dessutom haft sjuka kollegor så vi har gått på knäna.

Både jag, Per och Flisan tackar Carin som tog flyget ner från Luleå för att rädda oss och passar Flisan på dagarna. Långa roliga promenader njuter de av i höstvädret.

3 kommentarer:

  1. Ja det har varit en hektisk tid. Denna sommaren har på något sätt varit en udda sommar. Vi har inte ens tid att åka på våran obligatoriska Lauterbrunnen resa =/

    Det skulle bli Flisans första gång i alperna =) och jag tror hon skulle njuta i fulla drag på de fantastiska hikerna. Vi får helt enkelt ta nya tag nästa höst.

    Men nu hoppas jag att det ska bli lite mer vanliga arbetsdagar så vi kommer i gängorna igen. Sista dagen i Mumbai, ska bli skönt att komma hem =)

    Flisan är van att jag är borta titt som tätt men detta är den längsta resan jag gjort sen hon kom till oss så vi får se hur hon reagerar när jag kommer hem, jag och Linda har tippat på "kängurun" =)

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att ni är på banan igen. Nu kan det bara bli bättre! :)

    SvaraRadera
  3. Jag glömde skriva att det är Lillan och Glorris som är glada över att allt börjar bli bättre.

    SvaraRadera