tisdag 5 februari 2013

Albin 6 år

Världens bästa Albin

I Söndags fyllde Flisans kompis Albin 6 år. Det firades med kalas och Mormor hade gjort pannkakstårta. Vi har efterlyst bilder från kalaset men de har ännu inte kommit. Flisan var såklart också bjuden men med nästan 40 mils resa så kunde vi inte närvara. Men jag är säker på att Albin och Tuffis hade riktigt kul tillsammans. Vad jag förstår så tyckte Tuffis att pannkakstårta var toppengott!

Precis som Flisan så älskar Albin snö, så vi hoppas att han fick mycket av den varan på sin födelsedag.

 Albin: -Tjohoo, snö är det bästa jag vet!
 Albin: -Hääääärligt, jag tar och gör några snöänglar

Stort Grattis till Albin på födelsedagen önskar hela familjen Eriksson. Självklart skickar Flisan några extra nospussar till Albin för det vet hon att han tycker om.

1 kommentar:

  1. Albin tackar och bugar. Men det som inte fick hända hände. Jag glömde att ta kort.Jag får skylla på ryggen. Jag har haft så ont i ryggen så jag har precis varit sängliggande, snälla Inger som är guld värd för mig har varit ute med Albin. Tog mig till läkaren till slut och fick hjälp. När jag hade gjort pannkakstårtan som tog sin lilla tid hade jag så ont så jag tänkte inte på att ta kort. Kom på det efteråt,tyvärr. Nospussar.

    SvaraRadera